بهترين زمان انجام تمرينات هوازی برای چربی سوزی كي ميباشد؟

بهترين زمان انجام تمرينات هوازی برای چربی سوزی كي ميباشد؟

♨️ بهترين زمان انجام تمرينات هوازی برای چربی سوزی كي ميباشد؟
✔️ بهترين زمان انجام تمرينات هوازی صبح ناشتا يا بعد از تمرينات با وزنه ميباشد به علت اينكه در اين زمان قند خون در پايين ترين حد خود قرار داشته و بدن مجبور به استفاده از بافت چربي براي تامين سوخت خود ميباشد. توجه داشته باشيد در تمرينات هوازي ضربان قلب بايد بين ٦٥٪ تا ٨٠٪ ماكزينم ضربان قلب خودتان باشد كه در بازه انجام تمرينات هوازي قرار گيرد. توصيه ميشود حداقل مدت انجام تمرينات هوازي ٢٠ دقيقه باشد.


بهترين زمان انجام تمرينات هوازی برای چربی سوزی كي ميباشد؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27331

حتما ببینید

افراد لاغر و کسانی که تمایل دارند وزن خود را بالا ببرند

افراد لاغر و کسانی که تمایل دارند وزن خود را بالا ببرند

✳️افراد لاغر و کسانی که تمایل دارند وزن خود را بالا ببرند ✨خاکشیر را با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × 1 =