چه زمانی کات کنیم؟ چه زمانی حجم بگیریم؟

چه زمانی کات کنیم؟ چه زمانی حجم بگیریم؟

🔷چه زمانی کات کنیم؟ چه زمانی حجم بگیریم؟

 

هدف اصلی از ورزش و تغذیه، داشتن عضلاتی ورزیده، و در عین حال بدنی بدون چربی و متناسب است. اما مشکل اصلی اینجاست که اکثر افراد نمی دانند که چه زمانی باید وارد کدام فاز تمرین (کات یا حجم) شوند، و هر فاز را تا چه مدت ادامه دهند.
در اینجا بصورت خلاصه و کاربردی، جواب این سوال را ارائه نموده و در مطلب بعد، علت آنرا توضیح خواهم داد:

✅۱- اگر بعنوان یک مرد، چربی بدنی بالاتر از ۱۵ درصد دارید، باید وارد فاز چربی سوزی (کات) شوید تا زمانی که چربی شما به ۱۰ درصد یا کمتر برسد.

از طرف دیگر، اگر چربی بدنی شما ۱۰ درصد یا کمتر است، می توانید وارد فاز حجم شوید و این فاز را تا زمان رسیدن به چربی ۱۵ درصد ادامه دهید.

✅۲- بعنوان یک خانم، اگر چربی بدنی شما بالاتر از ۲۵ درصد باشد، باید وارد فاز کات شوید تا زمانی که چربی شما به ۲۰ درصد یا کمتر برسد.

از طرف دیگر، زمانی که چربی بدنی شما ۲۰ درصد یا کمتر باشد می توانید وارد فاز حجم شوید و این فاز را تا زمان رسیدن به چربی ۲۵ درصد ادامه دهید.

این توصیه های ساده، می تواند مانع از اتلاف سال ها وقت و انرژی شما شده و لذت و انگیزه را به شما بازگرداند.

 

✅اخذ برنامه تمرین و تغذیه


چه زمانی کات کنیم؟ چه زمانی حجم بگیریم؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27314

حتما ببینید

ساختار سینه بانوان

ساختار سینه بانوان

❇️ساختار سینه بانوان 1⃣ یک باور غلطی که وجود دارد بانوان بر این باورند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

چهار × 4 =