چگونه بدون آسیب دیدن، سخت‌تر تمرین کنیم؟

چگونه بدون آسیب دیدن، سخت‌تر تمرین کنیم؟

❇️چگونه بدون آسیب دیدن، سخت‌تر تمرین کنیم؟

✅حرکات کششی انجام دهید
زمان آن بسیار مهم می‌باشد. بعد از تمرینتان، زمان آن است که بنشینید و چند کشش استاتیک با گروه‌های عضلانی که تمرین داده‌اید، انجام دهید. عضلات گرم، نرم‌تر از عضلات سرد هستند، یعنی شما در این زمان، یک کشش درست‌تر، و با خطر کمتر آسیب دیدگی انجام خواهید داد.

شما باید هر کشش را حداقل بمدت ۳۰ ثانیه و حداکثر تا ۹۰ ثانیه حفظ کنید. ثابت شده که حداکثر این زمان، انعطاف پذیری را بهبود می‌بخشد. در هر حرکت کششی، به آرامی و عمیق نفس بکشید و هنگام هر بازدم، کمی به کشش عضلاتتان بیفزایید. کشش استاتیک بعد از تمرین، می‌تواند به تسریع ریکاوری کمک کند و ثابت شده که درد عضلانی در روز بعد را کاهش داده یا از بین می‌برد.


چگونه بدون آسیب دیدن، سخت‌تر تمرین کنیم؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27422

حتما ببینید

اسکوات یکی از بهترین حرکات تقویت عضلات چهار سر ران است.

اسکوات یکی از بهترین حرکات تقویت عضلات چهار سر ران است.

اسکوات یکی از بهترین حرکات تقویت عضلات چهار سر ران است.. .., عضلات اصلی چهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک × یک =