نکات کلیدی در مورد اسکوات

نکات کلیدی در مورد اسکوات

نکات کلیدی در مورد اسکوات

۱-انجام این حرکت برای کسانی که آسیب دیدگی در ناحیه ی کمر دارند ممنوع است
۲-هیچوقت بیشتر از حد مجاز یعنی زمانی که رانهای شما موازی با زمین میشود پایینتر نروید.
۳-میتوانید برای حفظ تعادل بیشتر وزنه یا تخته ای به ارتفاع ۲-۳ سانتی متر زیر پاشنه های خود قرار دهید.
۴-اگر از وزنه سنگین استفاده میکنید حتما از کمربند یا زانو بند استفاده کنید.

۵-هرچقدر پاها بازتر باشد فشار بیشتری به داخل رانها وارد میشود.
۶-هیچوقت نگذارید حین انجام حرکت زانوهای شما به سمت داخل خم بشوند.

اگر فرم نادرست اجرای این حرکت تداوم یابد می تواند مضر و بد باشد فرم اجرا برای شما مثل یک عادت می گردد اغلب تغییر دادن این فرم عادت شده مشکل می باشد حتی هنگام اجرای حرکت با وزنه سبک اعمال تغییر سخت تر می باشد بهترین راه برای اعمال تغییرات همیشگی این است که مجدا درباره هر آنچه راجع به حرکت اسکوات می دانید فکر کنید


نکات کلیدی در مورد اسکوات
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27434

حتما ببینید

وزنه را کنار بگذارید.

وزنه را کنار بگذارید.

⛔️ وزنه را کنار بگذارید. وزن کردن مکرر باعث لاغر شدن شما نمی شود، فقط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

شانزده − هفت =