راه رفتن شدید

راه رفتن شدید

🏃راه رفتن شدید

😳سوزاندن ۱۷۰ کالری در ۳۰ دقیقه

👈یک پیاده روی تفریحی اما سریع همراه با یک پارتنر برای چربی سوزی بدن مفید است.

👈کافی است کمی سرعت راه رفتن را بیشتر کنید تا حدی که نتوانید یک مکالمه راحت و بدون توقف را انجام دهید. برای به کارگیری بهتر عضلات بزرگ بدن و چربی سوزی بیشتر، گام‌های کوتاه و سریع بردارید و دست‌ها را به عقب و جلو تاب دهید.

👈 برای کسب نتیجه بهتر ۲ دقیقه پیاده روی با شدت متوسط و یک دقیقه پیاده روی با حداکثر سرعت انجام دهید.


راه رفتن شدید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27582

حتما ببینید

هفت راهنمای پیاده روی برای کاهش وزن:

هفت راهنمای پیاده روی برای کاهش وزن:

هفت راهنمای پیاده روی برای کاهش وزن: ماموریت‌های پیاده: یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

14 − 7 =