تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها

تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها

🔴تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها🔴

تعداد قابل توجهی از درخواست هایی برای حقیر ارسال می شود این است که از بنده سوال می کنند برای سفت شدن بدنمان چکار کنیم . بخصوص که شلی عضلات بدن در خانم ها بیشتر بچشم می خورد برآن شدم تا مجموعه ای از تمرینات مربوطه را به سمع و نظر خوانندگان محتزم برسانم . لازم به ذکر است برای حصول نتیجه انجام همه ی این تمرینات بصورت ادواری توصیه می شود نه یک تمرین .

حرکت تخت ( Straight-Arm Plank ) :

برای انجام این تمرین چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید . دستها درست در زیر شانه ها قرار گرفته و آرنجها کاملا صاف باشند . یک پا را بآرامی به عقب بکشید و زانوی آنرا صاف کنید در این حال عضلات شکمتان را منقبض کنید بطوری که نافتان به سمت ستون فقرات نزدیک شود سپس پای دوم را نیز صاف کرده و به عقب ببرید در کنار و هم تراز پای دیگر .

۳۰ تا ۴۵ ثانیه در حالت تخت توقف نمایید .

فواید حرکت :

سفتی باسن ، شکم و عضلات لگنی و حتی ران ها .

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


تمرین هایی برای سفت شدن باسن و ران ها
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27626

حتما ببینید

حرکت جایگزین وبدن آسیب کرانچ👌

حرکت جایگزین وبدن آسیب کرانچ👌

✅حرکت جایگزین وبدن آسیب کرانچ👌 در حرکت کرانچ، زانوها اندکی بیشتر از ۹۰ درجه باز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

16 − 9 =