ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﺑﯿﻦ ﺳﺖﻫﺎ

ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﺑﯿﻦ ﺳﺖﻫﺎ

❇️ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﺑﯿﻦ ﺳﺖﻫﺎ

✅ﺍﮔﺮ ﻗﺼﺪ ﻋﻀﻠﻪ ﺳﺎﺯﯼ ﺩﺍﺭﯾﺪ، ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﺑﯿﻦ ﺳﺖﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﺎﻫﺶ ﺩﻫﯿﺪ . ﺍﻏﻠﺐ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭﻗﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺻﺮﻑ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻭ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺗﻠﻒ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﻣﺎﺑﯿﻦ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺳﺖ ﺭﺍ ۶۰ ﺗﺎ ۹۰ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺣﻔﻆ ﮐﻨﯿﺪ . ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﯾﮑﺎﻭﺭﯼ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺩﺭ ﺳﺖ ﺑﻌﺪﯼ ﻓﺸﺎﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﻭﯼ ﻋﻀﻠﻪ ﻭﺍﺭﺩ ﻭ ﺗﺴﺘﻮﺳﺘﺮﻭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺩﺭ ﺑﺪﻥ ﺁﺯﺍﺩ ﺷﻮد


ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﺑﯿﻦ ﺳﺖﻫﺎ
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27792

حتما ببینید

فواید انجام ددلیفت

فواید انجام ددلیفت

✅ فواید انجام ددلیفت 1⃣بهبود تحرک 2⃣عضله سازی 3⃣چربی سوزی 4⃣بهبود وضعیت عمودی بدن 5⃣ساختن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

1 × 2 =