هنگام.درد پهلو.نفس عمیق بکشید.

هنگام.درد پهلو.نفس عمیق بکشید.

✅هنگام.درد پهلو.نفس عمیق بکشید. راه رفتن آرام و بلند کردن دست ها تا بالای سر راه دیگری برای کم کردن فشار روی دیافراگم است. وقتی دست ها را بالا می برید، نفس عمیق بکشید و با پائین آوردن آن ها نفس را بیرون بدهید. با شکم نفس بکشید. برای جلوگیری از شروع درد پهلو، با شکم و به طور عمیق تنفس کنید. تنفس شکمی به تقویت ماهیچه های دیوارهٔ شکم هم کمک می کند. قوی بودن این ماهیچه ها کمربندی نگاه دارنده برای اندام های درونی به وجود می آورد تا کمتر بر دیافراگم فشار وارد شود


هنگام.درد پهلو.نفس عمیق بکشید.
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=29864

حتما ببینید

یک تمرین عالی برای برجسته کردن باسن

یک تمرین عالی برای برجسته کردن باسن

‌🔴یک تمرین عالی برای برجسته کردن باسن🔴 این تمرین تقویت کننده و برجسته کننده عضلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × یک =