برای چربی سوزی، به تمرینات هوازی نیاز دارید

برای چربی سوزی، به تمرینات هوازی نیاز دارید

🔱 برای چربی سوزی، به تمرینات هوازی نیاز دارید

روشن است که فعالیت‌های هوازی فراگیر، برای کاهش وزن اصل اساسی است و حقیقتی است که باید با آن روبرو شوید. تمرینات روزانه شکم، به شما کمک می‌کند، فیبرهای عضلانی میان‌تنه‌تان را تقویت کنید، اما نمی‌تواند لایه چربی شکم‌تان را آب کند. اگر درحال حاضر، اصرار به کاهش وزن دارید، باید تمرینات تقویت میان‌تنه‌تان را با میزان لازمی از تمرینات هوازی همراه نمایید.

این بدان معنی نیست که مثل یک ورزشکار تمرین کنید، بلکه شدت تمرینات شما باید متوسط تا زیاد باشد. فعالیتی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید: مانند دوچرخه‌سواری، کوهنوردی و شنا که برای کم کردن وزن مناسب هستند. دست‌کم ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی در هفته داشته باشید تا تلاش‌های شما برای کاهش وزن نتیجه داشته باشد.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


برای چربی سوزی، به تمرینات هوازی نیاز دارید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=29969

حتما ببینید

اگر ورزشکارید رژيم غذايي شما با افراد عادی متفاوت است.

اگر ورزشکارید رژيم غذايي شما با افراد عادی متفاوت است.

❇️اگر ورزشکارید رژيم غذايي شما با افراد عادی متفاوت است. ✅ رژیم غذایی یک ورزشکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 + دوازده =