6 خوراکی شکم صاف کن

6 خوراکی شکم صاف کن

🔴 6 خوراکی شکم صاف کن🔴

ماست پروبیوتیک:
این صبحانه حاوی باکتری‌هایی است که به کنترل باکتری‌های داخل شکم کمک می‌کند، سیستم گوارش‌تان را منظم نگه داشته و مانع از چاقی شکم می‌شود.

زیتون:
یکی از اساسی‌ترین جزئیات رژیم مدیترانه‌ای، زیتون است که به کنترل انسولین و قند خون کمک می‌کند و هر دوی این عوامل در صاف شدن شکم نقش اساسی دارند. این خوراکی حاوی چربی غیر‌اشباع تک‌زنجیره‌ای است که به کاهش کلسترول کمک می‌کند. و احتمال بروز حمله‌های قلبی را کاهش می‌دهند.

توت‌فرنگی:
خوردن توت‌فرنگی می‌تواند به کاهش چربی شکمی کمک کند. همچنین جهش‌های انسولین را که ممکن است باعث بالا رفتن وزن شود، کاهش می‌دهد.

شکلات تلخ:
تحقیقات نشان داده شکلات تلخی که حاوی07درصد کاکائو یا بیشتر باشد سرشار از فلاونوئیدهای شکم صاف‌کن است که چربی‌سوزی را افزایش داده و شکم را صاف می‌کند.

بادام‌زمینی:
بادام‌زمینی فرآوری شده چربی غیر‌اشباع تک‌زنجیره‌ای نیست؛ اما این نوع چربی در محصول فرآوری نشده‌اش وجود دارد که باعث لاغر شدن شکم می‌شود.

پنیر:
چربی‌های اشباع موجود در این محصول لبنی باعث چاق شدن شکم می‌شود، در کل، چربی‌های اشباع، مثل چربی موجود در پنیر، از سلامت کمتری برخوردار است و می‌تواند باعث افزایش کلسترول و ریسک بیماری قلبی شود.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


6 خوراکی شکم صاف کن
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=29981

حتما ببینید

برخی مواد غذایی موثر بر افسردگی :

برخی مواد غذایی موثر بر افسردگی :

برخی مواد غذایی موثر بر افسردگی : -شکلات تلخ -چای سبز -روغن زیتون -ماهی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هفده + سه =