قبل از شروع به تمرین خوب گرم کنید افرادی که قبل از تمرین با وزنه گرم نمی کنند درصد آسیب دیدگی در این افراد بالاست

قبل از شروع به تمرین خوب گرم کنید افرادی که قبل از تمرین با وزنه گرم نمی کنند درصد آسیب دیدگی در این افراد بالاست

❇️قبل از شروع به تمرین خوب گرم کنید افرادی که قبل از تمرین با وزنه گرم نمی کنند درصد آسیب دیدگی در این افراد بالاست

✅ بهتر است ۵ دقیقه با تردمیل گرم کنید بعد کمی با دستگاه ها و دمبل و هالتر عضلات خود را گرم کنید

✅نکته به هیچ عنوان قبل از گرم کردن وزنه های سنگین نزنید و عضلات خود را کش ندهید که منجر به آسیب دیدگی می شود


قبل از شروع به تمرین خوب گرم کنید افرادی که قبل از تمرین با وزنه گرم نمی کنند درصد آسیب دیدگی در این افراد بالاست
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=30336

حتما ببینید

💮تمرین های ساده که بدن شما را متحول میکند 💮 1⃣ طناب زدن این تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 + نوزده =