در ورزش های هوازی زیاده روی نکنید

در ورزش های هوازی زیاده روی نکنید

⭕️در ورزش های هوازی زیاده روی نکنید

بدانید :
رژیم غذایی شما باید اولین حامی شما در چربی سوزی باشد. در واقع، نیازی به افزایش ورزش های هوازی ندارید.

🔺در هفته حدود ۳ جلسه هوازی انجام دهید و هر جلسه حدود ۲۰-۳۰ دقیقه. این بهترین روش برای بهبود سلامت کلی بدنتان و افزایش مقاومت هوازی آن می باشد.

🔺تا زمانی که بدنتان به رژیم غذایی واکنش نشان می دهد و چربی می سوزاند نیازی به اضافه کردن جلسات هوازی ندارید.

پس دقت کنید تا زمانی که به طور پیوسته چربی می سوزانید به ورزش هوازی بیشتر نیاز ندارید، چیزی که هم اکنون اتفاق می افتد را مختل نکنید.

🔅انجام بیش از حد تمرینات هوازی باعث افزایش کورتیزول(عضله سوز) و کاهش سطح تستسترون(عضله ساز) میشود.


در ورزش های هوازی زیاده روی نکنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=30475

حتما ببینید

راه‌کارهای بسیار ساده برای جلوگیری از پیشرفت آرتروز:

راه‌کارهای بسیار ساده برای جلوگیری از پیشرفت آرتروز:

راه‌کارهای بسیار ساده برای جلوگیری از پیشرفت آرتروز: مواد غذایی حاوی فیبر یک گزینه مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

3 − 2 =