ست‌های گرم کردنی خود را سنگین تر کنید

ست‌های گرم کردنی خود را سنگین تر کنید

ست‌های گرم کردنی خود را سنگین تر کنید
در اینجا یک ترفند بسیار عالی‌ را برای آمادگی سیستم عصبی مرکزی برای شما بازگو خواهیم کرد :

در یک حرکت به شکل معمول ‌ست‌های گرم کردنی را انجام دهید اما در ‌ست آخر گرم کردنی خود از وزنه ای سنگین تر از آنچه که می‌خواهید در اولین ‌ست اصلی‌ خود به کار ببرید استفاده کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که در این ‌ست از تکرار‌های کمتری نسبت به ‌ست‌های اصلی‌ استفاده می‌کنید.بنابراین برای مثال اگر بخواهید در حرکت اسکات با ۳۱۵ پوند ۵ تکرار را انجام دهید شما باید در آخرین ‌ست گرم کردنی خود از وزنه ۳۲۰ پوندی یا ۳۲۵ پوندی با ۲ تکرار استفاده کنید.انجام این کار نباید بسیار دشوار یا خسته کننده باشد. سپس وزنه را به همان ۳۱۵ پوند کاهش داده و ۵ تکرار خود را انجام دهید.انجام این ‌ست اکنون باید آسان تر از قبل شده باشد.


ست‌های گرم کردنی خود را سنگین تر کنید

نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=30518

حتما ببینید

برای پیشرفت در بدنسازی

برای پیشرفت در بدنسازی

❇️ برای پیشرفت در بدنسازی 1⃣ غذاهای ناسالم دخانیات مشروبات الکلی تعطیل 2⃣ وعده های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هشت + یازده =