کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان

کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان

🔴کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان🔴

تمرین با وزنه، به عضلات شما می‌افزاید، و این اتفاق بر استخوان‌های شما استرس وارد می‌سازد — البته استرسی از نوع خوب که بدنتان را برای ساخت استخوان اضافه تشویق می‌کند. هرچقدر استخوان‌هایتان قوی‌تر باشد، به احتمال خیلی کمتری خواهند شکست. بر اساس اطلاعات منتشر شده از دانشگاه آریزونا، مزایای ساختن استخوان تمرین با وزنه، می‌تواند خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش دهد.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=30779

حتما ببینید

قبل از لیفت های سنگین و قدرتی حرکت پلانک را 2 الی 3 ست سبک به مدت 20 الی 30 ثانیه نگهدارید

قبل از لیفت های سنگین و قدرتی حرکت پلانک را 2 الی 3 ست سبک به مدت 20 الی 30 ثانیه نگهدارید

💯قبل از لیفت های سنگین و قدرتی حرکت پلانک را 2 الی 3 ست سبک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

چهارده − ده =