طرفداران فست فود چگونه لاغر شوند؟

طرفداران فست فود چگونه لاغر شوند؟

🔴 طرفداران فست فود چگونه لاغر شوند؟

لیست غذا: پروتئین گوشت و کربوهیدرات موجود در سیب زمینی، راه خوبی است تا اشتهای خود را کنترل کنید. با کمی‌برنامه، میتوانید قطر کمرتان را هم کنترل کنید.

صبحانه شامل یک پیاله تکه های سبوس ، نصف فنجان شیر یک درصد چربی و یک پیاله زغال اخته.
صبحانه ی سرشار از فیبر، کمک میکند تا مقداری چربی و کالری که از شام دیشب در بدن شما جمع شده است، دفع شود.
ناهار شامل ساندویچ گوشت ران، دو برش کامل نان گندم، یک لقمه پنیر کم چربی ، دو لقمه ژامبون بوقلمون، یک فلفل کباب شده، کاهو، نصف پیاله سالاد ماکارونی و یک موز اندازه متوسط.
اگر بتوانید نوع کم چربی یا بدون چربی این غذاها را تهیه کنید، کالری کمتری جذب خواهید کرد.
شام شامل یک پیاله سوپ گوجه فرنگی تهیه شده با شیر یک درصد چربی، یک سرویس استیک سرخ شده به همراه قارچ، یک سیب زمینی ، یک پیاله کلم بروکلی بخارپز شده.
اگر به قانون “فقط سه لقمه” پایبند باشید، میتوانید بیشتر ایام هفته را گوشت مصرف کنید.
میان وعده شامل یک سیب و 12 عدد چیپس سیب زمینی
خوردن میوه به همراه چیپس، میتواند مانع شما شود تا بسته ی چیپس را تمام نکنید.
مجموعا: 1530 کالری انرژی و 51 گرم چربی

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


طرفداران فست فود چگونه لاغر شوند؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=31092

حتما ببینید

چرا هوازی صبح بهتر است؟

چرا هوازی صبح بهتر است؟

چرا هوازی صبح بهتر است؟ ✅ قبل از صبحانه هوازی کار کنید زیرا باعث چربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × 1 =