نکاتی در مود رژیم غذایی برای کاهش وزن

نکاتی در مود رژیم غذایی برای کاهش وزن

🔰 نکاتی در مود رژیم غذایی برای کاهش وزن 🔰

✅مضرترین غذاها شامل کربوهیدرات‌ها در اشکال ساده هستند. شما اگر مصرف کربوهیدرات‌ها را کم کنید به طور خودکار وزنتان کاهش می‌یابد.

✅تا زمانی که متحمل تمرینات ورزشی موثر چربی سوزی شدید، باید کالری خود را تا 1500 کاهش دهید و در نظر داشته باشید اگر به قصد چربی سوزی تمرین میکنید حتما حجم زیادی از غذایتان پروتئین و سبزیجات باشند و بیشتر کربوهیدرات پیچیده مصرف کنید تا احساس سیری بیشتری کنید و همچنین در تمریناتتان انرژی کافی داشته باشید.

✍بنابراین، مقدار کالری خود را در هر وعده غذایی خود محاسبه کنید.
👌هرگز صبحانه و شام خود را حذف نکنید .

✅نوشیدن حداقل 3 لیوان آب  به سم زدایی بدن شما در صبح کمک می‌کند و شما باید حداقل 3 لیتر آب در روز مصرف کنید.


نکاتی در مود رژیم غذایی برای کاهش وزن
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=31893

حتما ببینید

اضافه کردن یوگا به روال تمرینی‌تان تضمین نمی‌کند

اضافه کردن یوگا به روال تمرینی‌تان تضمین نمی‌کند

اضافه کردن یوگا به روال تمرینی‌ تان تضمین نمی‌کند که شما وزن کم کنید، اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

چهارده − 8 =