چند نکته اساسی زمان اجرای حرکات شکم: 

چند نکته اساسی زمان اجرای حرکات شکم: 

🔴 چند نکته اساسی زمان اجرای حرکات شکم:

🔻ترتیب حرکات:
ابتدا حرکات تقویتی زیرشکم(سرثابت راست شکمی، پکهای پایینی)، بالای شکم(سرمتحرک راست شکمی، پاهای بالا)، موربها و در انتها عمقی(عرضی شکمی، حرکات پلانک و تعادلی)

🔻انتخاب وزنه و تکرارها :
تعداد تکرارهایی که اجرا میشه تاثیری بر کاهش چربی موضعی ندارن، برای تقویت همه جانبه و بهتر این عضلات، همانند عضلات دیگر، چند ست با شدت بالاتر ( با وزنه یا ریتم کند) و تکرار کم اجرا کنید، تا نهایتا ست سی ثانیه زمان ببرد، چند ست تکرارهای متوسط ده الی بیست اجرا کنید، و در انتها عضلات مورب و عمقی را با تکراری بالاتر از پانزده الی بیست و پنج به استقبالش بروید، و تفاوت رو در عضلات شکم تجربه کنید.

🔻وضعیت سر:
طی اجرای حرکات شکم، افرادی که مشکلات و اسیبهای گردن و دیسکش را ندارند، در حد سی درجه سر را به جلو متمایل کنند.🏋


چند نکته اساسی زمان اجرای حرکات شکم: 
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=31899

حتما ببینید

برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید.

برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید.

❇️ برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید. 👈 کار با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × 4 =