خوردن خیلی زیاد

خوردن خیلی زیاد

● خوردن خیلی زیاد

برخی افراد دوران افزایش حجم را بهانه‌ای می‌دانند برای این‌که هرچه می‌خواهند و می‌بینند بخورند، با این تصور که هرچه بیشتر بخورند، عضلاتشان بیشتر رشد می‌کند. بدبختانه، خوردن تنها به بهانه خوردن صرفاً مجوزی است برای افزایش چربی.

مطمئناً، اگر به دنبال افزایش وزن هستید، باید غذای بیشتری میل کنید، ولی لازم است تا انتخاب‌های درستی برای خوردن داشته باشید. اگر به‌ دنبال افزایش عضله هستید که ما هم فکر می‌کنیم همین‌طور است بدون این‌که مثل یک بالن منفجر شوید، باید با دقت مواد غذائی مصرف را انتخاب کنید. خوردن بی‌حساب و کتاب بیش از آن‌که باعث رشد عضلات شما شود باعث افزایش ذخایر چربی شما خواهد شد.

بهترین توصیه:

کالری همه انواع مواد غذائی اثر یکسانی بر بدن ندارند، یک بدنساز که به دنبال افزایش مداوم حجم عضلانی است باید پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌ها را با نسبت ۲۰: ۴۰: ۴۰ مصرف کند که می‌تواند به آرامی نسبت به پیشرفت تغییر کند. پروتئین کلید رشد عضلات است، یک بدنساز ۹۰ کیلوئی باید روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم پروتئین مصرف کند و این مقدار را بین وعده‌های متعدد کوچکی در روز تقسیم کند و وقتی نوبت به بقیه کالری رسید، سراغ بستنی و انواع کیک و شیرینی نروید.
به‌جای آن نیاز بدن را از منابع مغذی از جمله سیب‌زمینی، سبزیجات، میوه‌ها، جو و دانه‌های روغنی تأمین کنید


خوردن خیلی زیاد
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=31980

حتما ببینید

تقویت عضلات فیله کمری را نادیده نگیرید:

تقویت عضلات فیله کمری را نادیده نگیرید:

❇️ تقویت عضلات فیله کمری را نادیده نگیرید: ✅شما باید به همان اندازه که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

8 − چهار =