به تدریج وزن ها را افزایش دهید.

به تدریج وزن ها را افزایش دهید.

❇️به تدریج وزن ها را افزایش دهید.

پس از تسلط بر فرم صحیح در هر تمرین ، باید به طور دوره ای افزایش وزن را شروع کنید. پیگیری کنید که در هر تمرین چقدر قوی تر شدید و هر 2 هفته کمی وزنه ها را افزایش می دهید. این باعث افزایش قدرت شما می شود و منجر به افزایش عضلات می شود

✅ به یاد داشته باشید زدن وزنه های خیلی سنگین به افراد مبتدی توصیه نمی شود بهتر است که با وزنه مناسب کار کنید


به تدریج وزن ها را افزایش دهید.
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=32107

حتما ببینید

روش‌های پُرحجم کردن پاهای لاغر

روش‌های پُرحجم کردن پاهای لاغر

✅🌿💚 روش‌های پُرحجم کردن پاهای لاغر ✅ قدم اول: 💙 در برنامه ورزشی بدنسازی‌تان حتماً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

نوزده − 1 =