مصرف غذای سبک چند ساعتی قبل از تمرینات قدرتی:

مصرف غذای سبک چند ساعتی قبل از تمرینات قدرتی:

❇️ مصرف غذای سبک چند ساعتی قبل از تمرینات قدرتی:

👈 قبل از تمرینات قدرتی به اندازه مناسب به بدن مواد غذایی برسانید.

کمبود مواد غذایی برابر است با کمبود انرژی و این یعنی تمرین ناموفق. وجود پروتئین و کربوهیدرات در رژیم غذایی جهت سوخت رسانی به عضلات و ثابت کردن میزان قند خون قبل از تمرینات از اهمیت خاصی برخوردار است.

تمرینات طولانی مدت با معده خالی، نهایتا” باعث می شود، بدن انرژی برای ساخت عضله نداشته باشد و شما را از هدفتان دور می کند. برای داشتن انرژی بهینه اگر چند ساعت از آخرین وعده غذایی شما گذشته است، این توصیه را رعایت کنید ( ۳۵۰ تا ۴۲۰ کالری) ۲ تا ۳ ساعت و غذای سبکی (حدود ۲۰۰ کالری) ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از تمرینات قدرتی مصرف کنید.


مصرف غذای سبک چند ساعتی قبل از تمرینات قدرتی:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=32092

حتما ببینید

در مورد عضلات شکم خود وسواس به خرج ندهید

در مورد عضلات شکم خود وسواس به خرج ندهید

🔴در مورد عضلات شکم خود وسواس به خرج ندهید🔴 نمایان ساختن عضلات شش تکه شکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

چهار × دو =