چند روش ساده برای لاغر کردن شکم

چند روش ساده برای لاغر کردن شکم

چند روش ساده برای لاغر کردن شکم:

۱ – پیاده روی:

یکی از ساده ترین راه های آب کردن چربی شکم و اطراف کمر پیاده روی می باشد که حداقل باید ۳۰دقیقه در روز وبه طور مرتب انجام گیرد و پیاده روی شما باید سریع و به هدف “ورزش” انجام گیرد، نه برای خرید رفتن یا تماشای ویترین مغازه ها.

۲ – ورزش دوچرخه زدن:

برای انجام این ورزش باید روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در دو طرف پاهایتان قرار دهید و پاهای خود را بالا ببرید و در هوا رکاب بزنید و این کار را تا ۲ دقیقه ادامه دهید و سپس پاهای خود را پایین آورده دوباره این کار را تکرار کنید این ورزش باعث آب شدن چربی های اطراف کمر شما می شود.

۳ – پاها با زاویه ی ۹۰درجه:

در این روش که بسیار شبیه  دوچرخه سواری در هوا می باشد باید روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را به یک سطح نزدیک کرده و زاویه ی ۹۰ درجه با آن سطح بسازید و شروع به بالا و پایین کردن پاهای خود بکنید به حالت رکاب زدن  ،این ورزش باعث تقویت “عضلات شکمی” شما می شود

۴ – چرخش تنه:

این ورزش باعث باریک شدن کمر می شود و شما می توانید در منزل یا باشگاه به راحتی آن را انجام دهید، برای انجام این “ورزش” باید تکیه گاهی را با دست گرفته سپس به سمت چپ و راست بچرخید.

۵ – طناب زدن:

این ورزش را که حتما از دوران کودکی به یاد دارید، بله طناب زدن به خصوص در هوای آزاد باعث آب شدن چربی های اطراف شکم و کمر می شود.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


چند روش ساده برای لاغر کردن شکم
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=32251

حتما ببینید

کالری سوزی با طناب زدن

کالری سوزی با طناب زدن

🔴 کالری سوزی با طناب زدن🔴 طناب زدن: 780 کالری در هر ساعت فقط 10 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سه × دو =