جدیدترین مطالب
اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی

اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی

🔻اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی

🔰گرم نکردن
1⃣ عضلات سرد، بیشتر مستعد آسیب هستند. قبل از اینکه وزنه بزنید، ۱۰ دقیقه گرم کنید، برای اینکار می‌توانید تمرینات هوازی و یا نرمش انجام دهید.

🔰عجله کردن
2⃣ وزنه را آرام و کنترل شده بلند کنید. آرام بلند کردن وزنه به شما اجازه می‌دهد فکرتان بر روی عضله‌تان متمرکز شود و تمام نیروی تان را برای بلند کردن وزنه در عضله‌تان جمع کنید.

🔰زیاده روی
3⃣ به خاطر داشته باشید، انجام هر ست تا مرز خستگی کافیست. تکرار دوباره تمرین فقط باعث تلف کردن وقت و افزایش احتمال آسیب می‌شود.

🔰با درد، تمرین کردن
4⃣اگر تمرینی باعث احساس درد می‌شود، ادامه ندهید. بعد از چند روز دوباره آن را تکرار کنید، یا با وزن کمتری تمرین کنید.🏋


اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=32283

حتما ببینید

عارف غلامی که دچار کشیدگی همسترینگ شده است با وجود اینکه شرایط خوبی پیدا کرده اما همچنان نمی‌تواند در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند

عارف غلامی که دچار کشیدگی همسترینگ شده است با وجود اینکه شرایط خوبی پیدا کرده اما همچنان نمی‌تواند در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند

عارف غلامی که دچار کشیدگی همسترینگ شده است با وجود اینکه شرایط خوبی پیدا کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

بیست + 11 =