حرکتی موثر برای رفع افتادگی بازو

حرکتی موثر برای رفع افتادگی بازو

🔴 حرکتی موثر برای رفع افتادگی بازو🔴

تقویت عضلات پشت بازو با حرکت روی صندلی
عضلات هدف: سه سر بازو (پشت بازو) و شانه

برای انجام این حرکت از یک صندلی استفاده کنید. پشت به صندلی به فاصله یک متر قرار بگیرید. مانند حالت نشستن زانو ها را خم کنید و دست های خود را روی بله صندلی بگذارید. در این حالت زوایه زانو های شما باید ۹۰ درجه باشد و دست های شما عمود بر صندلی باشند. سپس دست ها را از آرنج خم کنید و همزمان با خم کردن آرنج بدن رو به پایین برود، خم شدن آرنج تا زوایه ۹۰ درجه آن ادامه داشته باشد.مانند تصویر. سپس به موقعیت اول برگردید. انجام این حرکت در ۲ ست با ۱۰-۱۵ تکرار. بعد از اینکه توانائی عضلات شما بالا رفت می توانید تعداد حرکات را به ۲۰ تکرار برسانید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


حرکتی موثر برای رفع افتادگی بازو
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=32455

حتما ببینید

برنامه حجمی جلو و پشت بازو

🔰برنامه حجمی جلو و پشت بازو🔰 جلو باز هالتر ايستاده 12*4 جلو بازو چكشي دمبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

2 × یک =