چند حرکت ورزشی برای خانمهای باردار

چند حرکت ورزشی برای خانمهای باردار

چند حرکت ورزشی برای خانمهای باردار:

🔴حرکت SIT  BACK یا نشستن به پشت🔴

در حالت نشسته کف پاهایتان را به هم بچسبانید و از بدن دور کنید، در این حالت بالا تنه خود را صاف کنید و هر دو دست را به موازات هم روبه جلو قرار دهید.به آرامی بدن خود را رو به عقب ببرید و چانه را به قفسه سینه نزدیک کنید؛دقت کنید که حتما” بدن شما رو به عقب قوس بگیرد؛ سپس دستها را روی بگذارید و چانه را بیشتر به قفسه سینه نزدیک کنید.
-انجام حرکت ۵ تا ۲۰ تکرار، توجه کنید این تمرین تا ۳ ماهه اول بارداری باید انجام شود.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


چند حرکت ورزشی برای خانمهای باردار
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=32501

حتما ببینید

TRXچيست ؟

TRXچيست ؟

‏TRXچيست ؟👌👌👌 عضله سازى و چربى سوزى☺️ استفاده از وزن بدن جهت تمرين تقويت عضلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هفده + 10 =