با تمرین قدرتی تمریناتتان را شروع کنید

با تمرین قدرتی تمریناتتان را شروع کنید

با تمرین قدرتی تمریناتتان را شروع کنید

تمرینات قدرتی و مقاومتی به شما عضلات بیشتری می‌بخشند، و از آنجا که عضله در حالت استراحت نیز چربی می‌سوزاند، هر چه عضله بیشتری داشته باشید، چربی بیشتری در زمان استراحت خواهید سوزاند. درست است، شما در واقع سوخت و ساز بدنتان را افزایش می‌دهید. علاوه بر این، اگر شما حدود ۲۰ دقیقه را صرف انجام تمرین قدرتی کنید، از ذخایر گلیکوژنتان (انرژی ناشی از کربوهیدرات‌ها) استفاده خواهید کرد. این بدان معناست که وقتی پس از آن می‌دوید، به جای گلیکوژن، چربی خواهید سوزاند.
یک نکته: از تمرینات ترکیبی با وزنه‌های آزاد استفاده کنید و تکرارهای فوق العاده آهسته انجام دهید. تمرینات ترکیبی، نسبت به دستگاه‌ها عضلات بیشتری را به کار می‌گیرند، و ثابت شده که تکرارهای آهسته، قدرت را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهند.


با تمرین قدرتی تمریناتتان را شروع کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=32749

حتما ببینید

ﻣﺎﺳﺎﮊ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ

ﻣﺎﺳﺎﮊ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ

❇️ﻣﺎﺳﺎﮊ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ✅ﺣﺪﺍﻗﻞ ﻣﺎﻫﯽ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﺎﺳﺎﮊ ﻋﺎﻟﯽ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﮐﻨﯿﺪ ! ﯾﮏ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × دو =