نکات طلایی بدنسازی

نکات طلایی بدنسازی

نکات طلایی بدنسازی

1⃣افراد مبتدی باید از تمرین کردن همانند حرفه ای‌ها اجتناب کنند و از برنامه‌ها و تکنیک‌هایی که آنها استفاده میکنند دوری کنند.شما به هیچ کدام از آنها نیازی ندارید.چیزی که شما نیازمند آن هستید افزایش حداکثری قدرت در حرکات چند مفصلی پایه می‌باشد.

2⃣ اگر مبتدی هستید از انجام تمرینات پر حجم دوری کنید.داشتن سه روز تمرینی برای عضلات جلو بازو کمکی‌ به شما نخواهد کرد.در حال حاضر شما نیازمند قویتر شدن هستید نه اینکه خود را با ‌ست‌های بسیار زیاد خسته و ناتوان کنید.

3⃣ از اعتقاد به اینکه عضله‌ سازی بسیار پیچیده می‌باشد دست بردارید چون اینگونه نمی‌باشد.قوی تر شوید، به میزان کافی‌ تغذیه داشته باشید و مستمر کار خود را ادامه دهید.


نکات طلایی بدنسازی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=33104

حتما ببینید

تفاوت بین حرکات چند مفصلی و تک مفصلی در چیست؟

تفاوت بین حرکات چند مفصلی و تک مفصلی در چیست؟

تفاوت بین حرکات چند مفصلی و تک مفصلی در چیست؟ حرکات چند مفصلی در آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک + 12 =