جدیدترین مطالب
براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔

براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔

براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔

🥩اول از همه كه تو قاعده‌ی هرم هم هست، افزايش كالری دريافتيه
خصوصا از پروتئين و كربوهيدرات ها

🍳بعد هم افزايش پروتئين
براي عضله سازی، حدودا هر روز به ازای هر كيلوگرم از وزن بدنتون به ٢ تا ٤ گرم پروتئين نياز دارين
يعنی براي يك فرد ٧٠ كيلويي روزی ١٤٠ گرم پروتئين

🏋🏻‍♂️بعد ميرسيم به ورزش هاي قدرتي مثل وزنه كه حجم ميدن به عضلات

😴خواب و استراحت كافي براي اينكه عضلات بعد از تمرين ريكاوری كنن

🥤مكمل ها هم برخلاف تصور خيليا، كمتر از همه اهميت دارن و فقط كنار تمرين و رژيم مناسبه كه ميتونن موثر باشن!🏋


براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=33520

حتما ببینید

مقایسه تمرینات هوازی با تمرین با وزنه

مقایسه تمرینات هوازی با تمرین با وزنه

🏋🏼🔰مقایسه تمرینات هوازی با تمرین با وزنه🔰 ✅ هوازی: 1️⃣عملکرد قلب و عروق 2️⃣افزایش استقامت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هجده − 8 =