خانمها و مشکل #رانهای_بزرگ

خانمها و مشکل #رانهای_بزرگ

‍ 👏👏👌👌👏👏👏
⁉️ خانمها و مشکل #رانهای_بزرگ

 

♻️واما اینکه چه تمریناتی را باید برای کوچک کردن رانها انجام داد
این سوال بسیار متداولی است .
اما متاسفانه باید بگویم که اگر ران های بزرگی دارید، تقصیر اصلی بر گردن استخوان بندی و ژنتیک شماست مانکن شدن را از ذهن خود دور کنید و به دنبال تناسب با توجه به واقعیت ژنتیک خود باشید
.
♻️بدانید که در حال حاضر راهی برای دستکاری در ژنهای شما وجود ندارد پس واقع بین باشید
.
♻️بدانید که لگن شما هرچه بزرگتر باشد، ران هایتان نیز بزرگتر خواهند بود. اما خبر خوبی که می توانم بدهم این است که بدنتان به جای اینکه سیبی-شکل شود، گلابی شکل خواهد شد
.
♻️این یعنی بدنتان به جای اینکه چربی را در نواحی شکم ذخیره کند، در قسمت ران ها ذخیره می کند. و گرچه رانهای ضخیمی دارید، اما در عوض خطر ابتلا به بیماری های قلبی در شما کمتر است
♻️از آنجا که لاغری موضعی وجود ندارد، باید یک برنامه ورزشی جامع و کامل برای پایین آوردن چربی کل بدن و افزودن به ماهیچه ها از سر گیرید
.
♻️3 تا 5 مرتبه در هفته به مدت 30 تا 45 دقیقه تمرینات هوازی را انجام دهید. این تمرینات هرچه طولانی تر شوند، میزان کالری بیشتری می سوزانید
.
♻️پس در همان اوایل مدت زمانتان، همه ی انرژیتان را تمام نکنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری ورزش کنید. دوچرخه سواری نیز برای آب کردن چربی های قسمت ران بسیار خوب است.


خانمها و مشکل #رانهای_بزرگ
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=33739

حتما ببینید

رسیدن به کات عضلانی

رسیدن به کات عضلانی

🏋🏼🔰رسیدن به کات عضلانی 🔰 1️⃣ از وزنه نسبتا سبک با تعداد بالا بهره بگیرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

شانزده − 1 =