برای داشتن شکم شش تکه چه مواد غذایی بخوریم؟

برای داشتن شکم شش تکه چه مواد غذایی بخوریم؟

برای داشتن شکم شش تکه چه مواد غذایی بخوریم؟

در یک قاعده کلی باید کربوهیدرات کمتر و پروتئین بیشتر مصرف کنید. سعی کنید از کربوهیدرات مغذی مانند غلات سبوس دار استفاده کنید. در بیشتر وعده های غذایی از سبزی و گوشت به خصوص گوشت سفید مانند مرغ و ماهی استفاده کنید. همچنین ماست بدون چربی را فراموش نکنید و از خوردن چربی های خوب مانند روغن زیتون، روغن آجیل و یا روغن آووکادو نترسید.

سبزیجات فیبردار مثل یک ناجی برای بدنسازان گرسنه در حال رژیم به حساب می آیند. مقدار کربوهیدرات موجود در آنها بسیار کم است و فیبر بالای آنها باعث بروز احساس سیری در شما می شود، بدون اینکه کالری زیادی در اختیارتان بگذارد. هنی رامبد میگوید: “ فیبر به کندی هضم شده و باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید.” اگر این کافی نیست، خوب است بدانید فیبرها براى حفظ سلامت سیستم گوارش هم مفیدند، و به خصوص در رژیم های کم کربوهیدرات که اغلب هم حاوی فیبر کمی هستند، اهمیت دوچندانی خواهند داشت.


برای داشتن شکم شش تکه چه مواد غذایی بخوریم؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=35192

حتما ببینید

تحول در عضلات بازو

تحول در عضلات بازو

تحول در عضلات بازو 1️⃣ پشت بازو را بیشتر تمرین دهید 2️⃣ سیستم سوپرست 3️⃣ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

19 + 9 =