برای رشد عضله در تمام دامنه از نقطه شروع تا انتهای عضله، بازی کردن با زوایای حرکت بسیار کارآمد هست.

برای رشد عضله در تمام دامنه از نقطه شروع تا انتهای عضله، بازی کردن با زوایای حرکت بسیار کارآمد هست.

برای رشد عضله در تمام دامنه از نقطه شروع تا انتهای عضله، بازی کردن با زوایای حرکت بسیار کارآمد هست. در حرکت اول اجراشده توسط فیل هیث، با بالااوردن بازو فشار به تارهای بخش پایینی دوسربازو و بازویی قدامی اعمال میشه و برای پرکردن پایین بازو زاویه بسیار خوبی ست،
در حرکت دوم که بدن در حالت دمر قرار دارد با بی اثر کردن اثر جاذبه در چهل و پنج درجه ابتدایی حرکت، فشار در نیمه بالای حرکت رو بالابرده و سبب تقویت تارهای بخش بالایی دوسربازویی شده و حرکتی مفید برای کسانی است که از نداشتن پیک(ارتفاع) بازو گلایه دارند.
در برنامه افراد حرفه ای نمیتوان تنها با سنگین زدن وزنه ها و یا سیستم های تمرینی حجمی یا باشدت بدنبال شوک بود.
تغییر زوایای حرکت را در عضلات برای شوک عضلانی و توسعه همه جانبه عضله از دست ندهید.
______


برای رشد عضله در تمام دامنه از نقطه شروع تا انتهای عضله، بازی کردن با زوایای حرکت بسیار کارآمد هست.
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=35242

حتما ببینید

طیبی بازی با ازبکستان را از دست داد

طیبی بازی با ازبکستان را از دست داد

طیبی بازی با ازبکستان را از دست داد حسین طیبی، ملی پوش فوتسال کشورمان به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

16 + هجده =