حرکت لانژ (Lunge) یا خیز به جلو برای داشتن باسنی برزیلی

حرکت لانژ (Lunge) یا خیز به جلو برای داشتن باسنی برزیلی

‌🔴 حرکت لانژ (Lunge) یا خیز به جلو برای داشتن باسنی برزیلی

این تمرین علاوه بر زیبا سازی ماهیچه های باسن و ران، ماهیچه های ساق پا را نیز خوش فرم خواهد کرد و به آب کردن چربی های شکم نیز کمک میکند.
نحوه انجام تمرین:
کاملا صاف بایستید طوری که کمر خمیده نباشد، پاها موازی و تقریبا جفت باشند (مقدار کمی فاصله داشته باشند). در همین حالت، یک قدم بزرگ رو به جلو بردارید و سعی کنید بدون خم شدن کمر، سعی کنید بالاتنه را به سمت زمین نزدیک کنید. در این حالت هر دو زانو باید زاویه ای حدود ۹۰ درجه داشته باشند و تحت هیچ شرایطی زانو نباید با زمین تماس پیدا کند.
این تمرین را برای هر پا به طور جداگانه در ۳ نوبت و هربار ۱۵ شماره تکرار کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


حرکت لانژ (Lunge) یا خیز به جلو برای داشتن باسنی برزیلی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=35372

حتما ببینید

تبدیل چربی به عضله با ورزش

تبدیل چربی به عضله با ورزش

❇️ تبدیل چربی به عضله با ورزش ✅ این یکی باورهای غلط است که ممکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پنج + چهار =