چه نوع ورزشی در ماه مبارک رمضان برای سلامتی ما مفید است

چه نوع ورزشی در ماه مبارک رمضان برای سلامتی ما مفید است

🔴چه نوع ورزشی در ماه مبارک رمضان برای سلامتی ما مفید است

از چه تمریناتی باید کمک بگیریم در چه شرایطی می توانیم ورزش کنیم

ورزشکاران در ماه مبارک رمضان می توانند به ورزش دلخواه خود بپردازند ولی برای جلوگیری از خستگی مفرط و احیاناً مشکلات جسمی باید چند اصل را رعایت کنند.
کارشناسان بهداشت و ورزش به روزه داران توصیه می کنند که به ورزش های سنگین و خسته کننده همچون پیاده روی ، دوچرخه سواری و ایروبیک نپردازند.
به این ترتیب ورزشکاران می توانند کمی پیش از افطار به ورزش های دلخواه خود بپردازند تا با خوردن افطار آب و دیگر املاحی را که از دست داده اند، بازیابند و 2 ساعت پس از افطار نیز زمان مناسبی برای ورزش کردن است و ورزش کردن در این ساعت انرژی زائدی را که بدن از افطاری به دست آورده است، از بین می برد.

ورزشکاران در ماه مبارک رمضان نباید بیشتر از یک ساعت در روز و بیشتر از 5 روز در هفته به فعالیت بدنی بپردازند و هنگام آغاز فعالیت های ورزشی ابتدا باید بدن خود را گرم کنند سپس به فعالیت های کششی بپردازند و سرانجام 30 دقیقه تا 40 دقیقه ورزش کنند.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


چه نوع ورزشی در ماه مبارک رمضان برای سلامتی ما مفید است
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=35518

حتما ببینید

پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید

پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید

🔴 پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید🔴 وقتی در خانه در حال استراحت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × 2 =