اصول صحیح سرد کردن بعد از تمرین

اصول صحیح سرد کردن بعد از تمرین

🉐اصول صحیح سرد کردن بعد از تمرین🉐

 

هدف از سرد کردن کاهش آهسته میزان ضربان قلب و متابولیسم کلی‌ بدن می‌باشد که در جریان تمرینات هوازی به بالاترین سطح خود رسیده است

سرد کردن شامل کاهش میزان شدت تمرینات هوازی میشود که شما به آهستگی انجام می‌دهید.توقف ناگهانی تمرین میتواند خطرناک باشد.

سرد کردن باعث حفظ گردش جریان خون و جلوگیری از تجمع خون در رگها میشود

یک سرد کردن مناسب باید ۵-۱۰ دقیقه به ازای هر ۳۰ دقیقه تمرین می‌باشد، و اگر میزان زمان فعالیت شما و یا شدت آن بیشتر است باید زمان سرد کردن نیز افزایش یابد.


اصول صحیح سرد کردن بعد از تمرین
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=35646

حتما ببینید

مطالعه جدید نشون میده ساعت اپل میتونه ابتلا به کرونا ویروس رو یک هفته زودتر از اینکه علائمش ظاهر بشه تشخیص بده !

مطالعه جدید نشون میده ساعت اپل میتونه ابتلا به کرونا ویروس رو یک هفته زودتر از اینکه علائمش ظاهر بشه تشخیص بده !

مطالعه جدید نشون میده ساعت اپل میتونه ابتلا به کرونا ویروس رو یک هفته زودتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

چهار × یک =