خودتان را به ورزش کردن پایبند کنید

خودتان را به ورزش کردن پایبند کنید

مطالعات بی‌شماری به ارتباط بین سلامت جسمی و سلامت ذهنی پی برده‌اند. زمانی که ورزش کنید، بدنتان مقدار زیادی اندورفین و مواد شیمیایی حال‌خوب‌کن دیگر تولید کرده و از این طریق به شما در بهبود خلق‌وخو کمک می‌کند.
اینکه به شما گفتیم ورزش کنید، منظورمان ورزش‌های به‌شدت سنگین و طاقت‌فرسا نبود. ۲۰ دقیقه پیاده‌روی چند روز در هفته می‌تواند یک فعالیت ورزشی سبک برای بهبود سلامت جسم و روح باشد. با همین میزان ورزش کردن حالتان حسابی خوب می‌شود.
از لحاظ علمی ثابت شده که ورزش کردن خلق‌وخو را بهبود می‌بخشد و علائم افسردگی و اضطراب را کاهش می‌دهد وسطح هورمون استرس به نام کورتیزول را به‌طرز چشمگیری کاهش دهد.

 


خودتان را به ورزش کردن پایبند کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=35643

حتما ببینید

چند پیشنهاد برای تناسب اندام افراد شاغل:

چند پیشنهاد برای تناسب اندام افراد شاغل:

‍ #فیتکلاب_رژیم_راهنمای_زندگی 🔰چند پیشنهاد برای تناسب اندام افراد شاغل: 1⃣سالم خوردن 2⃣به دست آوردن مواد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دو × دو =