حرکت پشت بازو

حرکت پشت بازو

🔴حرکت پشت بازو🔴
حرکت ساده عضلات پشت بازو (عضله سه سر بازویی) را که به خصوص در بسیاری از زنان ضعیف است، تقویت می کند. روی لبه یک صندلی یا پله بنشینید، کف دست هایتان را در طرفین بدن روی زمین بگذارید و زانوهایتان را با زاویه 90 درجه خم کنید. اکنون لگنتان را به جلو بلغزانید و از روی پله یا صندلی بردارید، به طوری که وزنتان روی دستانتان بیفتد. آهسته بدنتان را پایین بیاورید و حین این حرکت پشتتان را به پلکان یا صندلی نزدیک نگه دارید. آرنج هایتان را خم کنید تا حدی که بخش بالای بازو هایتان موازی زمین قرار بگیرد. آهسته بدنتان را به سمت بالا بکشانید و به حالت اول بازگردید و حرکت را تکرار کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴


حرکت پشت بازو
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=36367

حتما ببینید

برنامه حجمی جلو و پشت بازو

برنامه حجمی جلو و پشت بازو

🏋🏼🔰برنامه حجمی جلو و پشت بازو🔰 جلو باز هالتر ايستاده 12*4 جلو بازو چكشي دمبل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک × 4 =