در حرکت دراز نشست اگر بیش از ۳۰ درجه به طرف بالا بیاییدو درحین اجرای حرکت به جلوخم نشوید

در حرکت دراز نشست اگر بیش از ۳۰ درجه به طرف بالا بیاییدو درحین اجرای حرکت به جلوخم نشوید

#آسیب_شناسی
🌐در حرکت دراز نشست اگر بیش از ۳۰ درجه به طرف بالا بیاییدو درحین اجرای حرکت به جلوخم نشوید بدلیل اعمال گشتاور عضله ی ایلیاسوئز لوردوز کمری افزایش یافته و آسیب به دیسک محتمل است

👍🏽🌹


در حرکت دراز نشست اگر بیش از ۳۰ درجه به طرف بالا بیاییدو درحین اجرای حرکت به جلوخم نشوید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=38237

حتما ببینید

یکی از فاکتورهایی که در زمان رشد و افزایش حجم عضلانی حائز اهمیته تمرین با بیشترین توان عضله است!

یکی از فاکتورهایی که در زمان رشد و افزایش حجم عضلانی حائز اهمیته تمرین با بیشترین توان عضله است!

#توصیه_ یکی از فاکتورهایی که در زمان رشد و افزایش حجم عضلانی حائز اهمیته تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

18 − سیزده =