تمرینات کششی در رفع افتادگی شانه

تمرینات کششی در رفع افتادگی شانه

🔴تمرینات کششی در رفع افتادگی شانه

۱-در وضعیت ایستاده سعی کنید در سمتی که شانه افتادگی دارد کتف را بالا بیاورید و حدود ده تا پانزده ثانیه نگه دارید ( این حرکت را به حالت پرتاب شانه افتاده به سمت بالا به طور پی در پی انجام بدهید)

۲- در حالت ایستاده قرار بگیرد و سعی کنید شانه ها را به سمت بالا ببرید. سپس سعی کنید شانه ها را پایین تر از حد طبیعی بیاورید. تمرین بعدی جلو و عقب بردن شانه هاست. بطوری که باید کتف ها را از هم دور یا به هم نزدیک کنید.

۳-در حالت ایستاده قرار بگیرید و دو وزنه در دست هایتان بگیرید. حال شانه ها را بالا ببرید و برای لحظاتی در این وضعیت نگه می دارید . سپس پایین می آورید این تمرین موجب بهبود قدرت عضلات بالابرنده کتف و وضعیت شانه ها می شود. وزنه می تواند از ۵/۲ تا ۱۴ کیلوگرم باشد.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


تمرینات کششی در رفع افتادگی شانه
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=38688

حتما ببینید

راه برای از بین بردن چاقی بازو

راه برای از بین بردن چاقی بازو

🅾🍃 4 راه برای از بین بردن چاقی بازو 🌀🔥ماساژ دادن بازو می‌تواند به #چربی‌سوزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سه + نه =