اشتباهاتی که منجر به کاهش  توده عضلانی می شوند:

اشتباهاتی که منجر به کاهش  توده عضلانی می شوند:

✅اشتباهاتی که منجر به کاهش  توده عضلانی می شوند:

✅✅کاهش زیاد کالری:
وقتی برای کاهش وزن غذا می خورید، بدون شک اولین گزینه ی شما، کاهش شدید کالری است. با این حال، اگر این کار را انجام دهید، در نهایت بدنتان را از انرژی مورد نیازش محروم می کنید و این منجر به تحلیل رفتن عضلات میشود.

✅ عدم استراحت کافی:
بدن شما در طول شب، فیبرهای عضلانی تان را ترمیم می کند، بنابراین استراحت، عامل مهمی در رشد توده ی عضلانی است.

✅ تمرین دادن فقط بخش های خاصی از بدن:
اگر برنامه ی تمرینی تان را به چندین روز تقسیم کرده اید که هر روز فقط روی عضله ی خاصی تمرکز می کند، باعث می شوید که رشد عضلاتتان کند و حتی متوقف شود.

✅ انجام ندادن حرکات کششی:
حرکات کششی از آسیب دیدگی جلوگیری می کند، محدوده ی حرکتی عضله ی شما را افزایش می دهد، و سرعت ترمیم بدن را بالا می برد.


اشتباهاتی که منجر به کاهش  توده عضلانی می شوند:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=38906

حتما ببینید

ترک ورزش به مدت چند ماه

ترک ورزش به مدت چند ماه

❇️ترک ورزش به مدت چند ماه سوخت و ساز بدنتان كند و تنبل می‌شود. در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دوازده − 6 =