تمرینات شکم بیش از سه جلسه در هفته برای شما مفید که نخواهد بود ، عضلات شکم شما را تمرین زده هم خواهد کرد

تمرینات شکم بیش از سه جلسه در هفته برای شما مفید که نخواهد بود ، عضلات شکم شما را تمرین زده هم خواهد کرد

❇️تمرینات شکم بیش از سه جلسه در هفته برای شما مفید که نخواهد بود ، عضلات شکم شما را تمرین زده هم خواهد کرد .عضلات شکم هم مثل دیگر عضلات احتیاج به ریکاوری شدن دارند.

✅در تمرینات شکم سعی کنید از حرکات مختلفی استفاده کنید تا این عضلات از تمام زوایا  تحت فشار قرار بگیرند .مثلا” یک حرکت برای بالای شکم و یک حرکت برای پایین و یک حرکت هم برای قسمت کناری عضلات شکم در نظر بگیرید.

✅فراموش نکنید ساخت عضلات شکم نیاز به تمرینات مختلف دارد اما برای کاهش چربی های بدن و شکم باید تمرینات هوازی انجام دهید و رژیم غذایی خود را جدی بگیرید در غیر صورت تمرینات شکم شما کاملا بی فایده خواهد بود


تمرینات شکم بیش از سه جلسه در هفته برای شما مفید که نخواهد بود ، عضلات شکم شما را تمرین زده هم خواهد کرد
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=39058

حتما ببینید

ده راهکار برای ارتقا دادن رکورد اسکوات

ده راهکار برای ارتقا دادن رکورد اسکوات

❇️ ده راهکار برای ارتقا دادن رکورد اسکوات 1️⃣ تکنیک اجرای حرکت را بهبود ببخشید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یازده − 1 =