حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو

حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو

🔴حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو

🔴برای انجام این حرکت کششی ابتدا، به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید و پاها را روی زمین بگذارید.

🔴 دو دمبل را در دو دست بگیرید، دست ها را تا کنار گوش ها پایین بیاورید طوری که آرنج به سمت سقف قرار بگیرد. همزمان با عمل دم، دست ها را صاف کنید و بالا بیاورید طوری که دمبل ها روبه روی سینه قرار بگیرند.

🔴 همزمان با بازدم، دست ها را به آرامی به سمت گوش ها پایین بیاورید. آرنج ها باید کاملاً بالای شانه ها قرار بگیرند تا به عضلات سه سر بازو (عضلات پشت بازرو) فشار وارد شود.

🔴 این حرکت ورزشی را دو سری و در هر سری، ۱۲ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=39144

حتما ببینید

نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو

نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو

🔰نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو 🔰 1⃣ بر روی پشت بازوها تمرکزکنید 2⃣ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

16 − چهارده =