تمرینات هوازی را پس از تمرین با وزنه اجرا کنید

تمرینات هوازی را پس از تمرین با وزنه اجرا کنید

تمرینات هوازی را پس از تمرین با وزنه اجرا کنید

اغلب بدنسازان پس از تمرین با وزنه سراغ دستگاه تردمیل یا دوچرخه ثابت می روند؛ البته برای اینکه چرا اول تمرین هوازی را اجرا نمی کنند، دلیل بهتری ندارند جز اینکه می خواهند تمرین با وزنه خود را با حداکثر انرژی اجرا کنند تا تحریک بیشتری برای رشد بر عضلات خود اعمال کنند و سپس سراغ سوزاندن چربی ها بروند، هرچند که برخی ممکن است حس کنند انجام تمرین با وزنه در ابتدا ممکن است باعث شود تا تلاش شما برای سوزاندن چربیها کاهش یابد.
.
محققان ژاپنی کشف کردند وقتی افراد بلافاصله پس از کار با وزنه، تمرین هوازی اجرا کردند، مقدار چربی که سوزاندند بطور محسوسی بیش از کسانی بود که تمرین هوازی را در ابتدا اجرا کرده بودند. این می تواند به دلیل آنچه باشد که تعداد دیگری از محققان ژاپنی در آزمایشی دیگر طبق بررسی هایی که انجام دادند کشف کردند، وقتی تمرین با وزنه در ابتدا صورت می گیرد، سطوح هورمون رشد افزایش می یابد. هورمون رشد نه تنها تقویت رشد عضلات را در پی دارد، بلکه باعث آزادسازی چربی از سلولهای چربی می شود که می تواند برای تأمین سوخت مورد استفاده قرار گیرد.

از انجام تمرین هوازی پس از تمرین با وزنه هیچ اکراهی نداشته باشید، چون این بهترین استراتژی برای رشد عضلات و سوزاندن همزمان چربیهاست.
.


تمرینات هوازی را پس از تمرین با وزنه اجرا کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=39367

حتما ببینید

نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو

نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو

🔰نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو 🔰 1⃣ بر روی پشت بازوها تمرکزکنید 2⃣ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هفت + 17 =