پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید

پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید

🔴 پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید🔴

وقتی در خانه در حال استراحت هستید، از روی مبل پایین بیایید و یک توپ تعادل بردارید(توپی بادی که در تمرینات ورزشی و ایروبیک استفاده می‌شود). برای انجام این تمرین، بر روی توپ تعادل دراز کشیده، توپ را زیر بخش پایینی کمر قرار دهید. دستان‌تان را پشت سر گذاشته یا برروی سینه قرار دهید. ماهیچه‌های شکم را سفت کنید و نیم‌تنه خود را از روی توپ بلند کنید. همانطور که ماهیچه‌های شکم را منقبض می‌کنید بخش پایینی قفسه سینه خود را به سمت ران‌های‌تان فشار دهید. کمرتان را پایین بیاورید تا شکم‌تان را بکشید. توپ، پاهای‌تان را مجبور می‌کند نسبت به زمانی که این‌ کار را برروی تشک انجام می‌دهید فعالیت بیشتری داشته باشند. به علاوه، حفظ تعادل بر روی توپ شما را مجبور می‌کند کل بدن‌تان را درگیر تعادل نمایید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=39852

حتما ببینید

ﻭﺭﺯﺵ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ

ﻭﺭﺯﺵ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ

❇️ﻭﺭﺯﺵ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ✅ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺑﺪﻧﺴﺎﺯﺍﻥ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﺎﺭ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭﺭﺯﺵ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

2 × 5 =