پنج نکته درباره ورزش های بارداری

پنج نکته درباره ورزش های بارداری

🔴پنج نکته درباره ورزش های بارداری

🔴 پیش، پس و در حین ورزش آب زیادی بنوشید.
🔴 یک ساعت قبل از انجام نرمش یا پیاده روی، غذایی شیرین مانند بیسکوییت بخورید.
🔴انجام ورزش های ایروبیک مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری ، قلب و شش ها را ورزیده می کنند.
بارداری می تواند بر میزان تنفس اثر بگذارد. زنان باردار در اثر ورزش کردن ممکن است زودتر از حالت طبیعی از نفس بیفتند. اگر در هنگام ورزش توانستید صحبت کنید، احتمالا شدت تمرین شما مناسب است، اما اگر از نفس افتادید، باید شدت آن را کاهش دهید. آمادگی ریه با ورزش های ایروبیک افزایش می یابد.
🔴 به دلیل فعالیت اضافی قلب در طول بارداری، عضله قلبی سریع می تپد. حتی ورزش ملایم می تواند قلبتان را قوی تر کند. در طول ورزش ضربان قلب خود را پایین تر از 140 ضربان در هر دقیقه نگه دارید.
🔴یکی از بهترین ورزش های دوران بارداری، پیاده روی است که نیاز به کفش راحت مخصوص پیاده روی و مکانی برای قدم زدن دارد. 20 دقیقه پیاده روی روزانه می تواند روحتان را شاد و بدنتان را پر قدرت کند. شنا و یوگا نیز ورزش های خوبی برای دوران بارداری هستند

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


پنج نکته درباره ورزش های بارداری
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=39913

حتما ببینید

چگونه با خستگی مبارزه کنیم؟

چگونه با خستگی مبارزه کنیم؟

❇️چگونه با خستگی مبارزه کنیم؟ ✅ خیلی ها برای مبارزه با خستگی قهوه یا غذاهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

4 × 5 =