اهمیت مصرف لبنیات در عضله سازی:

اهمیت مصرف لبنیات در عضله سازی:

🔰اهمیت مصرف لبنیات در عضله سازی:

1⃣اکثر مواد لبنی دارای مقدار مناسبی پروتئین هستند اما بعضی‌ از آنها پر چرب هستند

2⃣بهترین منابع پروتئینی پنیر و شیر کم چرب میباشند

3⃣این محصولات کم چرب و دارای پروتئین بالا میباشند، همچنین آنها یک منبع عالی‌ از کلسیم نیز میباشند با صرف هر وعده از این دو ماده لبنی شما در حدود ۱۵۰-۳۵۰ میلی‌ گرم کلسیم دریافت می‌کنید کلسیم در استحکام استخوانها و جلوگیری از بیماریهای مربوط به استخوان بسیار ضروری است.کلسیم همچنین در انقباضات عضلانی نقشی‌ مهم دارند

4⃣پروتئین موجود در شیر متشکل از ۸۰ درصد کازئین و ۲۰ درصد وی می‌باشد که ارزش بیولوژیکی بالایی را برای شیر رقم زده است

5⃣در یک لیوان ۲۵۰ میلی‌ لیتری شما بالای ۱۵ گرم پروتئین قابل هضم دریافت خواهید کرد


اهمیت مصرف لبنیات در عضله سازی:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=40013

حتما ببینید

درمان ضعف حافظه

درمان ضعف حافظه

درمان ضعف حافظه 🤓 بادام درختی ۱۴عدد روزانه مویز ۲۱عدد مالیدن عطر محمدی شبها جلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دو × پنج =