روی زمین، به صورت دراز بکشید دست های خود را صاف کنار بدن تان، روی زمین نگه دارید !👌🏻

روی زمین، به صورت دراز بکشید دست های خود را صاف کنار بدن تان، روی زمین نگه دارید !👌🏻

روی زمین، به صورت دراز بکشید دست های خود را صاف کنار بدن تان، روی زمین نگه دارید !👌🏻

▫️در حالی که بدن خود را بی حرکت نگه داشته اید، هر دو پای خود را بالا ببرید.۳۰ تا ۳۵ ثانیه در همین حالت بمانید

▫️اگر بتوانید بدون خم کردن پاها یا حرکت دادن آن ها این کار را انجام دهید، معنایش این است که بدن شما از سلامتی برخوردار است

+ اما اگر متوجه شوید که این حرکت برایتان خیلی سخت است، ممکن است مشکلی در قسمت شکم یا قسمت تحتانی ستون فقرات تان
داشته باشید


روی زمین، به صورت دراز بکشید دست های خود را صاف کنار بدن تان، روی زمین نگه دارید !👌🏻
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=40114

حتما ببینید

ورزش در خانه

ورزش در خانه

“ورزش در خانه” ✍ورزش در خانه اگر در کنار رژیم غذایی اصولی انجام شود، نتیجه‌ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

20 − 2 =