چرا بايد حركات كششي انجام دهيم و رعايت چه نكاتي ضروري است

چرا بايد حركات كششي انجام دهيم و رعايت چه نكاتي ضروري است

#مقالات_علمی

“”چرا بايد حركات كششي انجام دهيم و رعايت چه نكاتي ضروري است❓””

ستون فقرات ساختمان پیچیده ای است که ازعضله، تاندون، رباط و استخوان های متعددی ساخته شده است. این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که بتواند به جلو، عقب، چپ و راست خم شود و وزن بدن را تحمل کند. کشش منظم سبب می شود که عضلات و رباط ها انعطاف پذیر شوند؛ همچنین فشار وارد بر مفاصل ستون فقرات کاهش و جریان خون آن افزایش می یابد.

کشش مناسب:
برای بهره بردن از کشش مناسب بکارگیری روش مناسب ضروری است. نکات ذیل را مد نظر داشته باشید.👇🏻👇🏻

🎯 “”به خاطر داشته باشید که تمرین های کششی همان گرم کردن بدن نیستند! بنابراين پیش از کشش بدن را گرم کنید.””

🎯 “”کشش را به آهستگی و نرمی انجام دهید، شدت آن باید در حد احساس کشش خفیف باشد، نباید کشش یک عضله سبب درد شود.””

🎯 “”از کشش های ناگهانی و ضربه زدن پرهیز کنید.””

🎯 “”کشش را در کلیه گروه های عضلات اصلی انجام دهیم.””

🎯 “”هر حرکت کششی را به طور متوسط ۱۰ تا ۲۰ ثانیه حفظ كنيد.””

🎯 “”در هنگام انجام کشش، نفس خود را حبس نکنید، به آرامی تنفس کنید.””


چرا بايد حركات كششي انجام دهيم و رعايت چه نكاتي ضروري است
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=40503

حتما ببینید

فواید حرکت اسکات

فواید حرکت اسکات

🏋🏼🔰فواید حرکت اسکات🔰 1️⃣افزایش طبیعی سطح تستوسترون 2️⃣فشار بر چندین گروه عضلانی به صورت همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هجده + 3 =