❇️مصرف پروتئین برای چربی سوزی و عضله سازی همزمان

❇️مصرف پروتئین برای چربی سوزی و عضله سازی همزمان

❇️مصرف پروتئین برای چربی سوزی و عضله سازی همزمان

حتی اگر تمرین‌ها را به‌درستی انجام بدهید،‌ تا زمانی‌ که به‌اندازه‌ی کافی پروتئین مصرف نکنید، تمرینات‌تان فایده‌ای نخواهند داشت. پروتئین به منزله‌ی سوخت برای عضلات است. در حقیقت ضعف و درد عضلات نشانه‌ای از کمبود پروتئین موجود در رژیم غذایی‌ است.

 

✅در هنگام کاهش وزن، امکان تحلیل رفتن عضلات و کاهش سوخت و ساز بدن وجود دارد، اما پروتئین از کاهش توده عضلانی و اثر آن بر کالری سوزی جلوگیری می‌کند. مصرف پروتئین باعث افزایش سطح هورمون‌های سیری و کاهش اشتها می‌شود و مانع مصرف غذاهای پرکالی و مضر میشود.

 


❇️مصرف پروتئین برای چربی سوزی و عضله سازی همزمان
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=50467

حتما ببینید

❇️به مصرف چربی‌‌های سالم اهمیت دهید

❇️به مصرف چربی‌‌های سالم اهمیت دهید

❇️به مصرف چربی‌‌های سالم اهمیت دهید   ✅احتمالاً هنوز تصور دارید هر نوع چربی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

نه + 9 =