✅ تمرین + تغذیه + استراحت = رشد عضلات

✅ تمرین + تغذیه + استراحت = رشد عضلات

✅ تمرین + تغذیه + استراحت = رشد عضلات
اگر خیلی شدید و خیلی زیاد تمرین کنید ممکن است به فرایند رشد عضلات لطمه بزنید. به‌نظر می‌رسد عضلات زمانی بیشترین رشد را می‌کنند که با شدت‌های متفاوتی یک یا ۲ جلسه در هفته تمرین داده شوند.
برای مبتدی‌ها توصیه می‌شود سعی کنید با برنامه‌ تضمینی ۴ روزه تمرین کنند. مثلاً سینه را با زیر بغل تمرین دهند. پا و ساق را باهم، جلو بازو و پشت بازو را باهم و شکم هم در یک روز جدا.
تمرین با این روش اجازه می‌دهد هر گروه عضلانی را یک بار در هفته تمرین دهید در نتیجه فرصت ریکاوری و رشد عضلات به خوبی مهیاست. بد از چند ماه سعی کنید هر گروه عضلانی را ۲ نوبت در هفته تمرین دهید و روش‌ها را همواره متغیر کنید. تمرین دادن هر عضله بیشتر از ۲ نوبت در هفته می‌تواند منجر به بروز تمرین‌زدگی شود.


✅ تمرین + تغذیه + استراحت = رشد عضلات
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=24446

حتما ببینید

اشتباهای که در باشگاه انجام می دهید

اشتباهای که در باشگاه انجام می دهید

❇️اشتباهای که در باشگاه انجام می دهید 1⃣برنامه ریزی ندارید 2⃣زمان زیادی درباشگاه هستید 3⃣انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

15 − 9 =