👈کرانچ معکوس جهت تقویت عضلات شکم:

👈کرانچ معکوس جهت تقویت عضلات شکم:

👈کرانچ معکوس جهت تقویت عضلات شکم:

حرکت کرانچ معکوس بر روی تقویت عضلات راست شکم تأثیر بسزای دارد.با انجام این حرکت بعد از مدتی شاهد تغییرات در ناحیه عضلات شکم خود خواهید شد.

✅شیوه انجام حرکت:
بر روی زمین دراز بکشید و کف دست ها را روی زمین قرار دهید.زانو ها را با زاویه ۸۰ درجه خم کنید.باسن را به آرامی از زمین بلند کنید و به سمت سینه بالا آورید.پس از یک مکث کوتاه به آرامی پاها را پایین بیاورید و پاشنه پا را روی زمین قرار دهید.

برای گرفتن نتیجه بهتر، قبل از صبحانه، نهار و شام این حرکت را در ۳ ست با ۱۰ تکرار انجام دهید.


👈کرانچ معکوس جهت تقویت عضلات شکم:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=25296

حتما ببینید

ورزش هایی برای سفت کردن باسن

ورزش هایی برای سفت کردن باسن

🔰ورزش هایی برای سفت کردن باسن🔰 1⃣اسکات سبک تعداد بالا 2⃣دویدن تند 3⃣کشش ران ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

17 + سه =