اسکات یا پادشاه تموم حرکات

اسکات یا پادشاه تموم حرکات

‌🔴⁣
اسکات یا پادشاه تموم حرکات ، در یک تکرار ،۲۵۶ عضله رو تحت فشار خودش قرار میده! از بدنسازی گرفته تا پاورلیفتینگ و ورزش های رقابتی ، اسکات یک تمرین ترکیبی اساسی بوده و در هر برنامه تمرینی باید باشه.🏋🏻‍♂️⁣
🔴⁣
برای بدنسازان اسکات یک حرکت ترکیبیه که تقریبا تموم عضلات پایین تنه و نیم تنه رو هدف قرار می ده.⁣
اسکات عضلات ران رو مستقیما هدف قرار میده ولی همچنان عضلات همسترینگ، باسن ، پشت و شکم و⁣
یه کمی عضلات سرشانه و بازو ها رو نیز تحت فشار قرار میده!🏋🏻‍♂️⁣

🔴تمرینات عضلات پا می‌توانه محرک خوبی جهت ترشح هورمون های آنابولیک مثل تستسترون و هورمون رشد باشن.هورمون‌های آنابولیک آزاد شده در فرایند عضله سازی حرف اولو می زنن و شما قطعا به اون نیاز دارید. پس در کنار اهمیت خواب و دیگر فاکتورها برای ترشح هورمون های آنابولیک، بهتره از این تمرینا نیز در برنامه‌های خودتون داشته باشید.⁣


اسکات یا پادشاه تموم حرکات
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=26927

حتما ببینید

فواید انجام ددلیفت

فواید انجام ددلیفت

✅ فواید انجام ددلیفت 1⃣بهبود تحرک 2⃣عضله سازی 3⃣چربی سوزی 4⃣بهبود وضعیت عمودی بدن 5⃣ساختن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پنج × 1 =